tirsdag 5. april 2011

Cartofflene - ny interiørbutikk på Verdal!



Nå kan dere snart glede dere over en ny og spennende butikk i sentrum av Verdal, Nord-Trøndelag.
CARTOFFLENE heter den og åpner den 7. april kl 1600.

Den dyktige og kreative Rune Johannessen er eier og kan gi oss inspirasjon til både hus og hage.

På Cartofflene vil vi finne blant andre Smeg, Pb-Home, Affari, Anouska, Mille-Moi, Nordal, Artwood, Martinsen, Vikingland og Brafab.

Butikken ligger i Jernbanegata 25 i Verdal sentrum. Kjør forbi Mega, over jernbaneskinnene og ta første vei til venstre ved Essostasjonen og kjør noen meter. Det ligger altså Cartofflene i et lyseblått hus.
Besøk den nyopprettede bloggen: http://cartofflene.blogspot.com/
Jeg fant ikke så mange bilder av butikken enda, men det kommer vel:-)

Bloggere, ta dere en tur til Verdal, nå har vi mange fine interiørbutikker her!
Klikk på linkene og dere får opp Facebooksidene deres:
- DEN BLÅ KRUKKE (Kartell, Rice, Designers Guild, Pappelina mm.)
- LYSHAGEN (Bloomingville, Pip Studio, House Doctor, Nordal mm.)
- Interiøravdl. på Coop (masse shabby chic og romantisk)
- GAVEBUTIKKEN på Stiklestad Nasj. Kultursenter (lokal kunst, smykker og interiør)
CARTOFFLENE (merkene nevnt over)

Kombiner med litt kles-shopping også, foruten de vanlige kjedebutikkene, sjekk ut ONEOONE og Christina Classic i Sentrumsgården ved Verdal Hotell i sentrum. Masse lekkert fra Epilouge, Pulz, Vernissage mm. Og ved Coop og Posten ligger SIENNA med flotte merker. Og på BoByn ved E6'en ligger perlen KLESKROKEN i 2. etasje med klær fra Kaffe og Cream.

Og til slutt en god matbit! Jeg anbefaler både ABOTEKE, BRØD OG CIRKUS (på Tindved Kulturhage) og restauranten på STIKLESTAD HOTELL.

Dette høres spennende ut!! Jeg vet ihvertfall at jeg skal på åpningen:-)

7 kommentarer:

  1. Så artig at du informerer om dette. Jeg ble veldig trigget kjenner jeg ;)Fikk lyst til å utforske Verdal litt mere .Takk for linker :)
    klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei.
    Nesten så man vurderer å ta en tur Verdaln;)

    SvarSlett
  3. Det er på Verdal'n det skjer, skjønner jeg:)
    Da må jeg en tur til Verdal(også kan jeg jo levere en Lottokupong med det samme:))

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Ja, det er på Verdal det skjer, jenter!! Vi har så mye mer enn rånere, bart-kailla og lottomillionærer:-) Mange gjester på kulturhuset og hotellet der jeg jobber blir overrassket over hvor mange flotte butikker vi har her i byen. De tar seg som regel en tur for å kjøpe lottokupong, men kommer tilbake med massevis av poser. Her satser næringslivet på små unike butikker i sentrum og ikke store sentre langt utenfor byen.

    Kom dere en tur og send meg ei melding så kan vi ta en latte på kaféen Aboteke midt i sentrum:-)

    Ha en finfin dag!!

    SvarSlett
  5. Ide rik liten puff. Den likte jeg hi hi.
    Enn at jeg aldri tar meg tid til å stikke innom Verdal når jeg fyker forbi både titt og ofte. Tusen takk for tipsene. Skal innom sidene du la ut nå.
    Kos dag
    Randi

    SvarSlett
  6. Hei.Så flott blogg du har med masse fine bilder og info:o)Passer meg utmerket.I juni flytter jeg med min samboer og våre 2 barn til sannan i beitstad for og ta over familiegården til min kjære.Jeg eelsker interiør og har en hel del som skal pusses på når vi kommer:o))Legger meg til som følger og gleder meg til og følge deg videre!Ønsker deg en flott torsdag:)Mvh Kathrin

    SvarSlett
  7. Gode anbefalinger! Synd jeg bor så langt derfra : (
    Har noe gode anbefalinger til deg om turen i Athen : )
    Verme hilsner fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...