mandag 19. juli 2010

Summershopping på Epla

Som tidligere nevnt er Epla.no en av mine yndlingsnettbutikker. Jeg har ikke hatt mot nok til å legge ut til salgs det jeg lager selv, men jeg har kjøpt noen fine hjemmelagde ting der i det siste.

Hva syns dere om denne lekre kamuflasjen til Zaloflaska mi?
Den er laget av Tove i http://epla.no/shops/tovebua/

Zaloflaska er blitt kjempepopulær på kjøkkenet mitt, bestikk og kasseroller krangler om å få være nær henne. I går var det oppvaskkosten Daisy som ble bestevenninna hennes. De er ett søtt par, like blomstrete og blide begge to.

Som dere kanskje har skjønt så har jeg ett nokså rosa kjøkken. Med to gutter og en mann i hus fant jeg ut at det blir litt mye blått, så da satte jeg ned foten og krevde et jentete rom:-) Så da ble det til en fresht og frekt fucsiafarget kjøkken. Og når jeg fant Happylines på Epla.no / www.happylines.no måtte jeg bare ha denne norske muffinsoppskriften! Så nå henger wallstickeren på mitt hvite Whirlpool kjøleskap.


Jummy, jummy to my tummy!
Jeg har faktisk prøvd ut oppskriften og den var kjempegod!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!! Så hyggelig at du har en blogg, og litt artig å se flaska her da:D Sammen med den flotte kosten ble det flott!!
    Jeg har lagt meg som følger, så får jeg se litt mer:D Som du skjønner, så har jeg også en blogg...og en salgsblogg tovebua, hvor ting er litt rimeligere, da Epla tar noe av beløpet;)
    Kos deg, ikke det store sommerværet, men ikke noe å gjøre med det;)
    Vi blogges;) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Takk for trivelig kommentar på bloggen;)
    Har hatt ferie fra både butikk og blogg - derfor treg tilbakemelding...
    Jeg simpelthen elsker sommerhuset til foreldrene dine - fantastiske farger!
    Må innom Tovepia og sjekke ut Zalo"frakken" - herlig.
    Enjoy - klem fra "Sarepta"

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...