fredag 9. juli 2010

Stille i huset....








Det er så stille i huset for tiden...

Jeg er hjemme alene og blir det et par uker til. Sukk...
Grekern og guttene har dratt til Maraton og nyter strandlivet der. Jeg jobber på Stiklestad Nasjonale Kultursenter og har noe av de mest hektiske ukene i året akurat nå. Så da blir det Hellas litt senere på sommeren for meg.

Jeg må innrømme at det er veldig godt å være hjeme alene. Ingen å ha dårlig samvittighet for at middagen ble litt sen, ingen Lego eller Playstation-spaker strødd på gulvet, matbudsjettet består av frukt og en Fjorlandpakke. Og jeg kan sitte og kose meg med interiørblogger til langt på natt. Jeg vet at savnet kommer om noen dager... et forferdelig savn......men akkurat nå vet jeg at familien min har det toppers på stranda i temperaturer som er myyyye bedre en de trønderske.

Legger ved noen bilder av hagen, inngangen og terassen min hvor det har blir drukket en god del rødvin på de siste dagene. Jeg har heldigvis fanstastiske barndomsvenninner som stikker innom og vet å underholde en stakkars gressenke:-) Og så har jeg jo denne bloggen da, kjempegøy dette!! Jeg har jo tom. fått mine første kommentarer! I like!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så med ett at du hadde lagt deg til som følger av bloggen min og ble litt nyskjerrig :)Dette ser ut til å bli en spennende blogg med fine bilder. Og så blir jeg så fasinert av mennesker som har ett ben i utlandet mens det andre befinner seg her! Det er akkurat slik jeg selv skulle ønske jeg hadde det.....
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  2. Hei, Marianne!
    Ja, jeg så du hadde så mange fine bilder på bloggen din og noen var fra Straumen. Jeg elsker Inderøy og mannen min har sagt om han noen gang måtte flytte i Norge ville han bosatt seg på Inderøy.

    Jeg tenker vel ikke så ofte på at vi er en multikulturell familie, hos oss er det naturlig at vi babler avgårde halvt om halvt på gresk og norsk. Men enkelte gang setter jeg stor pris på det, spesielt etter denne kalde vinteren og sommeren. Da er det ekstra godt å sende de nedover til varmere strøk.

    Ha en finfin helg og så snakkes vi vel her i Bloglandia:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...