torsdag 15. juli 2010

Cybergirlkontoret mitt





Velkommen inn i regnværet!!


Det pøser ned trøndersk himmelvann ute og da har jeg veldig god samvittighet med å sitte her inne på kontoret mitt og blogge. Riktignok er det jo mest grekern som bruker dette rommet, men han er jo i Hellas for tiden så da blir det mer som et cybergirlkontor. Stilen på dette rommet er lagt til litt mannemann med den røffe mursteinsveggen, med noen touch av feminin lillafarge.


Mursteinsveggen er malt i askegrå, lilla lampe fra Åhlens, rammebilde fra Kremmerhuset, hvit lampe er gave fra mamma (som jeg har arvet interiørinteressen fra) og klokkene er resultatet av en samlemani av stålbørstede klokker. At ingen av dem har batteri og ikke virker plager mest mine gjester, men ikke meg. Jeg blir forstyrret av tikktakk-lyden og de har kun en estetisk nytte her, ingen praktisk. Kortene inni rammene er også fra Kremmerhuset og hva står det på de? Jo: "de beste ønsker med sukker og fløte på" og "gratulerer kjære søte vene snuppeluppedupp". Og så har jeg tatt en juletrepynt fra Bohus, delt den i to og smettet den inn i den ene rammen som en brosje, mens fjæren har fått egen ramme.


Nå er sterainlysene tent og det kan bare fortsette å regne for meg.
Jeg storkoser meg her inne i mitt lune rede....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...