fredag 30. juli 2010

Stiklestad





Foto: L. A. Holme

Da er en uke med hektisk kulturfestival over og Olsokdagene som jeg er med og arrangerer har hatt hele 47.000 besøkende de siste 8 dagene! Og da ble det jo ikke stort med blogging:-)


Snart drar jeg til Maraton og får endelig se resten av familien igjen!
Skal sannelig bli godt med litt sol på kroppen også.


Jeg er så stolt over arbeidsplassen min og tenkte jeg skulle dele med dere så flott et hotell vi har på kultursenteret her på Stiklestad. Se de lekre rommene over.
God sensommer til alle!!

2 kommentarer:

  1. Spennende tider du er med på!
    Her kunne jeg godt ha tatt en natt eller to, det så delikat ut!
    Høres herlig ut med en tur til Hellas, sola er ihvertfall forsvunnet herfra, og ingen gode meldinger;)
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Tror du har beste arbeidsplassen i verden! Veldig fint der oppe :)
    God tur til Hellas, hils gutta fra oss :)

    Klem fra nabon :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...