tirsdag 13. desember 2011

Julekort med løvetann??! Jepp:-)


I år kjører vi julekort med et typisk vikinger-i-løvetannåker-gledelig-jul-tema!

Jeg har forresten en venninne som er superorganisert og som ett år ga meg julekort av 3 barn og 2 voksne iført røde nisseluer i vannkanten på en strand i Syden!! Jeg ble mektig imponert!
Maratonjenta har nok med å få med badebukser til alle mann når jeg pakker, let alone nisseluer!!
Så i år blir det sommerbilde som dumper i postkassene til venner og kjente midt i julestria:-)

PS: Legg gjerne inn en kommentar til meg med reminder om nisseluer rundt juli neste år!



6 kommentarer:

  1. Fineste bilde da! trenger ikke nisseluer for å sende julehilsen:)

    SvarSlett
  2. hee heee heee vikinger er da aldri feil ;)
    flott julekort ...

    SvarSlett
  3. helirg julekort!
    minner meg om gamledager ;)

    SvarSlett
  4. Jeg koser meg veldig med bloggen din, altså. Vi har ganske lik smak når det gjelder farger vi to...forøvrig har du en utrolig morsom blogg...og julekortet var superfint!

    Unn :)

    SvarSlett
  5. Så bra!! Jeg liker best de julekortene hvor ungene ikke har nisseluer på jeg da ;) Herlige bilde av gutta :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Herlige julekort dette:) Hvorfor skal alt være så likt? Disse kortene blir iallefall husket:)

    klem fra Trine.)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...