tirsdag 16. oktober 2012

Fiiiiint fjærkre!

Opplever du også at du støter på interiørprodukter som du liksom ikke kan glemme?
Litt love at first sight liksom?
 
Det hendte meg i høstferien da mor og jeg vandret rundt på det nye
lekre shoppingsenteret i Trondheim, nemlig Sirkus Shopping
 
Da måtte jeg bare knipse bildet under av den vakreste lampen jeg har sett på lenge!
 


Butikken var Tips og lampen heter EOS og er fra den danske produsenten Vita.
Her under er noen bilder fra hjemmesiden deres.



 
 
 
 
Lampen med ekte dunfjær kostet heller ikke stort, kun 800,-.
Butikken TIPS har også en fin blogg, ta en titt HER
 

Jeg har fortsatt ikke kjøpt lampen, men den er in the back of my head...
Må bare finne en plass å ha fjærkreet på:-)
 
 

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...