fredag 18. mai 2012

Se hva vi fant på låven!



For noen helger siden hadde storfamilien min dugnad på småbruket som mamma & pappa pusser opp.
Den ene halvparten av låven er pusset opp, men nå var det altså den andre delen sin tur.


Og herlighet så mye gammelt, nedstøvet utstyr, møbler og redskaper vi fant! 


Dugnadsgjengen arbeidet kjempehardt og hev på bålet med hard hånd.
Kun de fineste tingene ble reddet, og noe snappet jeg utav hendene på brødrene mine cm. fra flammene.



Filosofen og storebror elsker jo dugnad og jeg skal si de jobbet!
Til høyre nedenfor ser dere låven ferdig tømt.


Her er noe av det som berget.
Noe skal trekkes opp, noe skal pusses ned og noe få seg en skikkelig vask:-)


GOD HELG!!!

4 kommentarer:

  1. Så mange skatter dere fant! Blir spennende å se hva du gjør med de :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Fine, fine ting! :) Gleder meg til å se forvandlingen! De skal bli forvandlet, ikke sant? ;)

    SvarSlett
  3. Masse flotte skatter du har funnet :) Den stolen så jo nydelig ut med flotte detaljer :)

    SvarSlett
  4. Heia :) En sommerhilsen fra meg til deg! Er innom for å si at jeg ikke helt har visnet men at vår og sommer er lavsesong for bloggerier :) Er her og jeg leser deg altså! Klem og gopoooood sommer!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...