fredag 6. januar 2012

Stå alltid oppreis inni deg!


Denne flotte Tassimo kaffemaskinen fikk vi i gave av mamma og pappa til jul og jeg skal si vi har drukket kaffe på nyåret!!

Filosofen på 9 år er fast kaffe-barista og disker opp med de flotteste kaffe latte, chai latte, cappucino og sjokolade:-)

Og koppene fra Porsgrunn Porselen fikk jeg av min barndomsvenninne som bor i Porsgrunn. Jeg synes de har så flotte sitat: "Stå alltid oppreis inni deg!" og "Mal din egen himmel"


Og fra en annen bestevenninne fikk jeg denne kakeboksen fra Kremmerhuset. Den ble kjapt BFF med den rosa søte fra Rice:-)

Nå skal jeg på nyttårskonsert i Olavshallen med
Trondheim Symfoniorkester og mange overraskelser....

Ha en smashing hælg!!!

11 kommentarer:

  1. Fine tekstar på dei krusa frå PP:)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Hærlige kopper med flotte tekster :) Ha ei knallfin helg :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Morsomme kopper og lekker kaffemaskin!Kos deg i Trondheim på konsert..klem

    SvarSlett
  4. Å, heldige deg som er på konsert!
    God kaffe hjemme er SÅ herlig! Flotte kopper og :)
    God helg til deg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  5. En konsert med symfonikerne er
    ikke å forakte, det er noe spesielt
    å gå i konserthus, en helt egen
    stemning. Meeen, gratulerer med den
    lekre kaffemaskinen, ser fargen og
    kjenner lukten helt hit!

    Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  6. For noen utrolig fine kopper. Like også budskapene:)
    Kakeboksen fra Kremmerhuset var jo bare så søt <3

    Ha en riktig god helg videre.

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Takk for den fine kommentaren. Flott du synes det er kjekt å se underveis bilder med det tilhørende kaoset. Det synes nemlig jeg og så jeg gjør et lite poeng av det.:) Artig å "mæte" på flere trøndere bloggere. Jeg kjenner ikke til så mange nemlig.
    Mm en slik kaffemaskin kan man jo drømme om til det nye kjøkkenet.
    Klem!
    LineCathrin

    SvarSlett
  8. Ha ha en slik fikk jeg også av ei venninnne. Og jeg har kaffeanpulne mine i den :) Du ett spørsmål kunne du ha tenkt deg å ha reportasje av huset og bloggen din i Hjembillaget til Adressa ?

    SvarSlett
  9. De koppene likte jeg. Flotte venninnegaver. Skal tro om de er å få tak i i Trondheim

    SvarSlett
  10. Tusen takk for en kjempekoselig hilsen:-) Håper det var en fin konsert da! Godt nyttår:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  11. Godt nyttår! Herlig med kaffemaskin. Det fikk jeg og til jul. Går mye i kaffe her om dagen :)

    Jeg var jo i nordtrøndelag hele jula! På Inderøya og var flere ganger i Steinkjær. Når jeg tenker meg om kunne vi jo sikkert ha møttes! Er det i nærheten av deg? Så fall får vi ta det til sommeren. Da skal vi nok dit igjen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...