onsdag 7. november 2012

K O S på hobbyrommet

På hobbyrommet mitt er det stadig vekk KOS...
Jeg koser meg med maling, klipping, liming, pakking...
som regel kombinert med god musikk, stearinlys og god te.


Dette er mitt bidrag i NIB's novemberutfordring

Stolen er fra min mormor, vindusrammen fra gammelonkelen min sitt fjøs, bokstaver fra Panduro, bordet fra Ikea og det som tidligere var et furuhælvete sto igjen i huset når vi kjøpte det. Med litt maling, nye knotter og stoff ble det riktig så koselig. Ikke si det til noen, men inni der oppbevares alle julegavene nå....

Så plutselig at bloggen har 296 følgere nå... Yuhu!!
Hvem blir nr. 300??

Følg meg også gjerne på Facebook og på Instragram, jeg heter Maratonjenta der også:-)

10 kommentarer:

  1. Der ser jeg du koser deg ja :) I mitt arbeidsrom er det fullstendig haug og dong, ennå jeg prøver å rydde imellom produskjonene. Vel vel jeg koser meg læll med rotet mitt.
    Fantastisk styling jobb under her. Så ut som en herlig dag.
    Klem til deg fra meg
    Hei hopp

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dette var den ryddige siden av rommet, temmelig rotete på pulten, spesielt nå før jul:-) Treffes vi kanskje på Keisenes bloggtreff om en uke?

      Fiiine fiskeskinnsprodukter du lager, Randi!!

      Klæm!

      Slett
  2. Svar
    1. Ja, er den ikke fin?! Og elstra spesielt at mormor på 90 år hadde den i sitt første hjem:-)
      Og du, Elisabeth, blir så i godt humør av de innleggene dine! Humor!

      Klem!

      Slett
  3. Super koselig rom!

    Lykke til!

    Ha en fin natt,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  4. KOSelig! Lykke til i utfordringen:-) RR

    SvarSlett
  5. Herlig koselig rom :-) Du har fin og en stilig fargerik blogg! Det er sukkertøy i mine øyne. Ha en trivelige daga og mye farga. Hilsen fra Merete

    SvarSlett
  6. Hei på deg! Tror jammen jeg ble følger nr 300 ;-) Skjønner ikke helt det, for jeg var så sikker på at jeg fulgte deg, leser jo jevnt og trutt, men må ha glemt å legge meg til som følger.

    Herlig fjærlampe under her, og LEKKERT hjem søskenbarnet ditt har, DIGGER!

    Kjekt med eget hobbyrom, der så det veldig KOSelig ut,hihi ;-)

    Ha en strålende kveld!

    SvarSlett
  7. Så digg koserom du har:)
    Så utrolig fin blogg du har og esktra artig når du er trønder og da;)
    Koselig at du ville bli med på giveawayen min! Krysser fingrene for deg:)
    Jeg har meldt meg på bloggtreffet, men har ikke fått noe svar enda...
    Så håpåer at vi møtes ja:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Passet jo perfekt til denne utfordringen! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...