mandag 14. mai 2012

Coffee.. tea.. me??

Jeg er ofte innom Kremmerhuset på Magneten kjøpesenter på Levanger
og der kan man sannelig finne en skatt eller to.

I forrige uke måtte jeg bare knipse mobilfoto av denne kule lampa:


Jepp, det er faktisk en lampe!!
I matt porselsen... jeg ble helt matt jeg og det var bare så vidt den ble med meg hjem:-)
Ikke var den dyr heller, kun kr. 329,-

På Magnetens Kremmerhusbutikk finner du smilende og trivelige butikkarbeidere,
blandt annet Silje med bloggen Whippetliv. Ta gjerne en titt innom der:-)

***

Tittelen på dagens innlegg er hentet fra klassikerern "Working girl"
fra sekretæren Cynthia som valset inn og bød på både kaffe, te og selv seg:-)

Ha en flott uke!!! 

2 kommentarer:

  1. Har en sånn følelse at den skal bli med hjem læl....sooner or later! ;) Fin var den i hvert fall og den passer perfekt hjemme hos deg! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...