mandag 23. januar 2012

Tips: Miniforetak


Et lite tips til dere med enkeltmannsforetak, små bedrifter eller dere som er i etableringsfasen:

Min gode nabo Pål har en gratis nettside som heter
som er full av praktiske tips og nyttige artikler.

Her kan du finne svar på mange spørsmål rundt økonomi, skatteoppgjør, momsbetaling og generelt om den praktiske organiseringen av foretaket ditt.

Du finner også Miniforetak på Facebook og på Blogg.

Jeg har ikke miniforetak selv, men tenkte jeg skulle dele tipset med dere for her så det virkelig ut som det lå hauger med nyttig info:-)

Ha en finfin uke!! 

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset, maratonjenta, sikkert nyttig dette:)
    Fine ting under her, gleder meg til å se hvordan tingene blir:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Takker så mye for linken. Kjempebra og jeg er jo i den kategorien om ikke helt mini men enkeltdameforetak he he.
    Hei hopp i den fine dagen
    Klem

    SvarSlett
  3. Og takk for at du tipser om Miniforetak.no, kjære nabo!

    Nabo-Pål

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! Skal sjekkes med en gang! Stor klem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...