fredag 7. oktober 2011

Den nye PIP-tapet-kolleksjonen

Jeg elsker å sette meg ned meg tapetbøker på Kulør.
Der spanderer de kaffe og vi diskuterer de siste tapet-trendene.
Eijffinger og Borge har jo bestandig mye lækkert og i forrige uke forelsket jeg meg helt
i den nye kolleksjonen fra Pip og jeg knipset ivei med mobilkameraet:



Litt tøffere farger enn forrige kolleksjon, helt etter min smak:-)
Jeg får liksom en følelse av Mexico...Frida Kahlo...Hawai....Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det!


Hjort, elg, rein og gevir er jo stort for tiden og Pip følger trenden.




Denne tapeten passer vel ikke på en hel vegg, men jeg har flere kommoder
som godt kunne fått seg litt slik gammeldags mimretapet:
  

Jeg har nesten gått lei av den første kolleksjonen av PIP, du ser den jo overalt nå.
Men denne nye tapetkolleksjonen synes jeg er mer fresh, fargerik og ikke så "dallete".


Men litt pastell liker jeg også da:-) Og de vakre fuglene er bare nydelige.... 


Hvis du vil se mer på den nye tapeten, dra innom en maleforretning eller ta en titt HER

Og om du vil se flere PIP Studio-produkter som kopper, duker, vesker, bøker osv: se HER

Pip-pip-hilsen fra Maratonjenta!

4 kommentarer:

  1. Enig, de nye tapetene er tøffere! Liker dem bedre :0)

    Ha en fin høsthelg!

    SvarSlett
  2. ja dette var virkelig fint. jeg har også gått lei av den første kolleksjonen...elsker disse fargene og mønstrene du viser her. Kunne gjort seg fint på en vegg i et barnerom her i huset etterhvert. vi får se:-) ha en fin dag. Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  3. Fin inspirasjon og jeg har faktisk ikke sett på den nye kolleksjonen pip før nå:)

    Ha ei fin fin uke:)

    SvarSlett
  4. Velkommen som følger på bloggen min! Og så fin blogg du har, jeg legger meg til som følger på din også jeg! Artig med trønderske bloggebekjentskaper også, jeg bor i Trondheim, og har småbruk i Meråker...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...