fredag 13. mai 2011

Fantastiske puter fra Putegeriljaen


Se på de 2 utrolig fine putene jeg har kjøpt av Putegeriljaen!
Håndsydde av retrostoffer og med brodert tekst på. I'm in love!!

Velkommen-puten har jeg på verandaen slik at den ønsker venner og naboer velkommen inn.
Se hvor godt den matcher med den eplegrønne puten og middelhavsturkise puten fra Ahlens!


Glede-puten holder til på jenterommet mitt i kjelleren, men jeg tok den litt opp på verandaen idag for fotoshoot i lyset. Green gate-putene mine kan bare gå å legge seg, håndlaga er mye artigere!!


Putene er altså handlet på nett fra http://putegeriljaen.blogspot.com/

Og hvem er tøttene bak denne kreative utsalgsbloggen? Jo, 2 trivelige og kreative svigerinner som jeg traff på forrige bloggtreff, nemlig Gult hus i svingen og Skjerstad

Da jeg var i Hellas i påsken gikk jeg igjennom sengetøyskapet og fant massevis av flotte retrostoff. Disse var vel innkjøpt da sommerhuset var nytt, en gang på 70-tallet. Nå bruker vi minimalt med sengetøy på sommeren (et tynt Ikea-laken over solbrent kropp er nok), så jeg tok med en bunke oppover til Norge.

I helga svippet jeg innom Gult hus i svingen og donerte disse stoffene til Putegeriljaen. Det er jo bedre at det blir skapt noe kreativt av stoffene enn at de ligger i skapene og ikke blir brukt.

Og hva dukket opp i postkassa mi idag!? Et hærlig putetrekk med KLEM brodert på som takk:-)
Jeg ble så glad!! Takk jenter og keep up the good work!


Så herlig at Blogger er up & running igjen, savnet dere alle bloggjenter!!
Fredagsklem!

4 kommentarer:

  1. Åh, for en deilig putesamling!! :D

    SvarSlett
  2. Så artig å se dem hjemme hos deg :) Klem puta fortjener du så INDERLIG søte deg ;)
    KLEM fra Janne :)

    SvarSlett
  3. så artig du setter pris på putene våre:) Skulle bare mangle du ikke fikk en "klem" for stoffdonasjonen:)
    Og takk for super PR, Maratonjente:)
    We love "the stuff"

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. knall vfine puter:) vi får satse på at sommern varmer og at du kan nyte de masse ut:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...