torsdag 25. april 2013

KK-dagen og Bloggfest i Oslo

For en herlig helg det ble!!
 
Jeg var så heldig å bli bedt med på KK-dagen av Vibeke da hun vant billetter.
Og så hivde vi oss med på bloggfest i Oslo dagen etterpå også.
 
Er tilbake i Trøndelag nå, med stive høyhælt-muskler,
nye vennskap, gode minner og full av inspirasjon!
 
Det var massevis av cupkakes, musserende, utstillere og goodiebags i foajeen på Folketeateret.
Og herlig høyt støynivå når 1200 damer samles til prat og latter.


Harald Rønneberg var utrolig god som konferansier og bød virkelig på seg selv.
Mange gode foredrag, enkelte inspirerte og rørte mer enn andre.
 

 Vanskelig å få klart bilde av Henriette Stensrup, hun er jo all over the place!!
Elsker energien hennes, smittsomt godt humør.
 

Lunsj, sminking, jabbing med Finn Schjøll og Jan Thomas, håndmassasje, mer vin...
Ja, sånt holdt vi det gående i nesten 7 timer!
 

Ruby Wax var like spinnvill som jeg husker henne fra TV,
men også med en alvorlig undertone når hun touchet inn på de temaene hun brant for.

 
 
Tilslutt kom vindmaskinene på scenen og Carola tok scenen.
For ei dame!
Har vel egentlig ikke vært noe stort fan, men hun sa faktisk med sin rolige stemme noe av det mest viktige denne dagen. Ei reflektert og down-to-earth dame, langt fra divaen alle snakker om.
 

 I firetida vaklet vi oss ned den rosa løperen fulle av inntrykk og ørlite promille...
Det ble tidligkveld på hotellet for å si det sånn. Tar på å være dame på vift.

 
Skikkelig KK-posering på Maratonjenta under her!
 
 Dagen etterpå ble det bloggfest med vorspiel på hotellet og deretter
barbesøk i Bygdøy allè til de sene nattetimer...

Så gøy å treffe alle disse artige damene, en del av oss har jo treftes før både
på Glansdagen i Oslo og på Interiør og Boligmessa i Bergen, men det var også mange nye ansikt.
Trivelige tøtter som jeg følger bloggene til, men som jeg aldri har truffet live.

Kort summert en fantastisk kveld!
  

Nå er jeg i tenkeboksen for Bloggbliss-tur til København som Norske Interiørblogger organiserer...
Ååå, har så lyst!



 
 

3 kommentarer:

  1. Åååå, har så lyst til Køben jeg også....Men svidde av litt vel mye penger i Göteborg i helgen, for å si det sånn.... blant annet 5 par sko til meg selv, og ett par til lillefrøkna. Men håper det blir glansdag til høsten iallfall!

    SvarSlett
  2. Herrrrlig med en boble litt utenfor hverdagen av og til. Hadde min lille boble forrige uke med Springsteenkonsert og Astrup Fernley museums-beøk! Hverdag er hverdag, men for å gjøre den til en fest må man spe på med inspirasjon og små bobler innimellom. :-)

    SvarSlett
  3. Herrrrlig med en boble litt utenfor hverdagen av og til. Hadde min lille boble forrige uke med Springsteenkonsert og Astrup Fernley museums-beøk! Hverdag er hverdag, men for å gjøre den til en fest må man spe på med inspirasjon og små bobler innimellom. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...