onsdag 15. februar 2012

Hi dåkk sjett koss det sjer ut uti gangen?!

...er noe jeg roper ofte til mine kjære.
Oversatt fra brei-trøndersk vil det si: Har dere sett hvordan det ser ut ute i gangen!?

For gangen i huset vårt er som regel fyllt med sekker, cherrox, gymbagger, matbokser (?!), refleksvester og bløte votter fra gutta.

Og som om det ikke var nok, så drar Grekern med seg skitne støvler og regnbukser inn, han jobber jo som barnehageonkel:-)

Det altså er sjelden den ser ut som på bildene,
så jeg tenkte jeg måtte forevige begivenheten:


Ikea-kommoden har fått seg litt ny tapet, en redesignet lampe jeg har laget, trær fra Søstrene Grene og retroduk som Nina med den herlige bloggen Dill og dall og sånt har laget.


Pappelina plastmatte og kolibri-stickers fra Ikea.


Lampen har jeg laget selv med treperler, washitape og silkebånd.





Bildene er fra Ikea og oppbevaringsboksene på toppen av skapet er kjøpt på Åhlens. Under 200,- for tilsammen 4 esker.
Genialt og lettvindt.




Nå gjelder det bare å få det til å se slik ut hver dag.
Good luck....

5 kommentarer:

  1. Høres ut som et kjent scenario det der du ;) Jeg har også en drøm om en ryddig gang hele tiden.....men det blir vel en dag når jeg og Handy blir hjemme alene ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så velkjent kommentar! Her er egentlig gangen rote-fri sone, da vi har en stor gang nede beregnet til skitne støvler og boblebukser. Men som regel vrenger store og små av yttertøyet i gangen oppe, og der ligger det til jeg roper "har dåkk sjett kåss det sjer ut nerri gangen?"

    Nattinatt
    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  3. hihi vet åssen du har det,helt det samme her i huset!!
    Så fargerikt,delikat og vakkert!
    Kjenner jeg blir glad av alle dine hærlige farger:O))
    klem

    SvarSlett
  4. Lekker gang. Barnehageklærne må mannen henge igjen i barnehagen vettu;)
    Liker den kommoden altså:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Flott farger. Blir glad av sånt.

    Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...