mandag 27. juni 2011

Ring meg!!


I natt drar gullguttene mine til Maraton på sommerferie. Jeg må jobbe med Spelet om Heilag Olav her på Stiklestad og kan ikke dra nedover før om flere uker. Hulk!!

Savnet blir stort, men Grekern er jo verdens beste pappa og vil nok aktivisere barna på stranda i timesvis,
ta de med på utekino, koselige tavernaturer og vennebesøk.  Men før de drar blir det nok den vante formaningen til Storebror og Filosofen som jeg roper ut på flyplassen hvert år:
RING MEG!!!

Og da passer det bra at jeg fortiden er hekta på bergensk pop (who would have thought!!)
Gabrielle med sangen "Ring meg" er min sommerhit i år!  


Ha en solfylt og hoppende glad dag!! 
Hør på den og bli i utrolig godt humør:-)


1 kommentar:

  1. Mine har reist andre veien og er altfor travle med rockefestival, jenter og slikt til å ringe hjem til mor og far...SUKK!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...